מנעולן – חידושים ועדכונים מעולם המנעולים

מנעולן – חידושים ועדכונים מעולם המנעולים

למי שלא מכיר את עולם המנעולנות, נראה כי עולם המנעולנות קופא על שמריו. כי מה כבר אפשר לחדש בנושא המנעולים? אך זו טעות! המציאות מלמדת כי תחום המנעולים אינו נח על זרי הדפנה ובכל פרק זמן נוצרים סוגים שונים של מנעולים וגאדג'טים חדשים, מבריקים ומועילים. כדי להיות מעודכן על המנעולן להתעדכן בכל השינויים כדי שיוכל להתקדם בתחום ולא להישאר מאחור.

חמישה חידושים אטרקטיביים בנושא המנעולים

מנעולים ביומטריים הם הבשורה המרעישה ביותר של עולם המנעולים. המנעול הביומטרי מייתר את הצורך בנשיאת מפתח לכל מקום ומפיג את החשש הקבוע מפני אובדן המפתח.

המנעולים הביומטריים מזהים את מי שמבקש להיכנס לבית לפי קוד, טביעת אצבע או כף יד או לפי זיהוי הקול. אין ספק כי המנעול הביומטרי הוא החידוש המשמעותי ביותר אשר זכה לפופולאריות רבה. במקומות רבים כמו מוסדות ציבור, בתי עסק, משרדים ממשלתיים והרבה בתים פרטיים כבר עברו להשתמש במנעולים אלו.

מנעול הנשלט מרחוק זהו מנעול שאפשר לפתוח באמצעות הטלפון הנייד, המחשב או טאבלט במכל מקום בעולם. זוהי טכנולוגיה פורצת דרך, טכנולוגיה שכל מנעולן חייב להכיר.

מי לא שוכח לפעמים איפה הוא הניח את המפתח רק לפני כמה דקות? מהיום זו לא בעיה. מאתר מפתחות אלקטרוני יעזור לכם לאתר את המפתח עד למרחק של מאה מטרים. זה ימנע מכם בזבוז זמן, מתח, לחץ ולפעמים אפילו הזמנה של מנעולן כדי להחליף מנעול.

סט מפתחות ממוספר יסייע מאוד למאבדים כרוניים של מפתחות. סט מפתחות ממוספר הוא סט מפתחות שבו כל מפתח מקבל מספר מאחד ועד שתיים עשרה. אם מפתח מספר אחד אבד לכם, תוכלו להשתמש במפתח מספר שתיים, ברגע שתכניסו את מפתח מספר שתיים אל המנעול, צורת המנעול תשתנה ומפתח מספר אחד כבר לא יהיה רלוונטי וכך הלאה עד למפתח מספר שתיים עשרה. אם אתם מאבדים כרוניים של מפתחות, מהרגע שתעברו לסט מפתחות ממוספר, אף פעם לא תמצאו את עצמכם עומדים מחוץ לבית ללא מפתח.

לא רק עולם המנעולים מתקדם ומשתנה, גם הגנבים והרמאים מתקדמים ומוצאים שיטות חדשות ומתוחכמות. לאחרונה מתפשטת תופעה חדשה בקרב הגנבים, לפני שהם פורצים לדירה הם מגיעים למקום ומדביקים מצלמה זעירה בין ידית הדלת לחור המנעול, מצלמה שקשה לאתר אותה בעין בלתי מקצועית. המצלמה הזעירה אוספת את הנתונים ומשדרת אותם למתקינים. בכל פעם שאתם מכניסים את המפתח למנעול כדי לפתוח את הדלת או לסגור אותה, צורת המפתח נקלטת ומשודרת מיד. בדרך זו יוכלו עבריינים רבים לשכפל מפתח ולהיכנס לבית שלכם בקלות.

מה עושים? חשוב להזמין מנעולן ולבקש ממנו לנסות ולאתר האם בדלת שלכם מותקנת מצלמה. אחרי שתראו איך המנעולן בודק את הדלת, תוכלו לבדוק בעצמכם.

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *